یزدفردا "فرماندار مهريز گفت: همزمان با هفته دولت 40 طرح عمراني با اعتباري بالغ بر 200 ميليارد ريال در شهرستان مهريز به بهره‌برداري مي‌رسد.‌
به گزارش خبرنكاريزدفردا از مهريز به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان مهريز، احمدعلي زارع‌زاده مهمترين اين طرح‌ها را بهره‌برداري از يك كارخانه كاشي عنوان كرد و اظهار داشت: در اين كارخانه سالانه بيش از 4 ميليون مترمربع انواع كاشي توليد مي‌شود.
وي افزود: به بهره‌برداري رسيدن كارخانه كاشي اطلس با توليد سالانه بيش از 4 ميليون مترمربع انواع كاشي، گام بزرگي در توسعه صنعت كاشي در استان يزد و شهرستان مهريز خواهد بود.
زارع‌زاده خاطرنشان كرد: براي راه‌اندازي اين كارخانه كاشي بيش از 150 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري شده و با راه‌اندازي آن براي 230 جوان اشتغال ايجاد مي‌شود.
فرماندار مهريز عنوان كرد: اين واحد صنعتي و توليدي بزرگ كه احداث آن يك سال به طول انجاميد، طي هفته جاري به بهره‌برداري مي‌رسد.
وي همچنين از احداث چند باب مدرسه و خوابگاه در اين شهرستان خبر داد و بيان داشت: در بخش آموزش و پرورش نيز چند باب مدرسه همچنين خوابگاه با اعتباري بيش از 10 ميليارد ريال به بهره‌برداري خواهد رسيد.
زارع‌زاده ساير طرح‌هاي عمراني را در زمينه‌هاي كشاورزي، فرهنگي، بهداشتي و درماني اعلام كرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا